אנו ב- AIG שמים אותך הלקוח במרכז ומחויבים ליצירת חוויית שירות חיובית ומותאמת אישית.
אנו מייחסים חשיבות גבוהה לשביעות רצונך, לומדים ומפיקים לקחים מכל פניה המתקבלת בחברתנו ורואים בה הזדמנות אמיתית לביצוע בקרה פנימית ולשיפור השירות.
חשוב לנו לשמוע אותך, אם נתקלת בבעיה שלא באה על פתרונה, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ליחידת פניות הציבור . אנו נבחן את הפנייה ונטפל בה באופן הוגן, יעיל ואובייקטיבי.
על מנת שנוכל לתת שירות יעיל ומהיר, מומלץ לציין בפנייה את כל הפרטים האפשריים:
- שם הפונה
- שם בעל הפוליסה
- מספר פוליסה
- מספר ת.ז
- טלפון ליצירת קשר
אנו ביחידת פניות הציבור זמינים עבורך בדרכים הבאות:
לפנייה בנושאים:
לטיפול בבקשות לביטול פוליסה, לחצו כאן cancellation@aig.co.il בצירוף מסמך טופס ביטול פוליסה
פניות בנושא השגות על תביעות יש לפנות בדוא"ל claims.doc@aig.co.il
פניות בנושא ממשק הר הביטוח יש להפנות לדוא"ל: servic@aig.co.il
לפניות בנושא הנגשה לפי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח – 1998, ניתן לפנות בימים א' – ה' בין השעות 08:00 עד 16:00 בדוא"ל – aig.israel_accessibility@aig.com
פניות שיתקבלו בדוא"ל לקראת תום יום הפעילות או לאחר שעות הפעילות, יטופלו ביום העבודה הבא.
פניות לרכזת נגישות של החברה, הגב' מאיה טווינה בדוא"ל – maya.tweena@aig.com
אנו ביחידת פניות הציבור זמינים עבורך בדרכים הבאות:
- להגשת פנייה מקוונת לחץ כאן.
- לפניות בדוא"ל: Public_Inquiries@aig.com
- להשארת הודעות במשיבון יחידת פניות הציבור: 03-9272566
- לפניות בדואר ישראל: רחוב הסיבים 25 פתח תקווה.
המענה לפנייתך יינתן עד 30 ימים. אנו נעשה את כל המאמצים להשיב תוך זמן קצר יותר.
הממונה על פניות הציבור – עו"ד ענבר יוסף
נשמח לטפל בפנייתך במקצועיות וברגישות הנדרשת,
יחידת פניות הציבור AIG