שירות לקוחות

שירות לקוחות ותביעות

אנחנו לשירותכם בכל נושא ובכל ערוץ שמתאים לכם

כללים לבירור ויישוב תביעות
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה – בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.

כללים לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור

מועדים לברור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור

שירות תביעות ביטוח

בירור מצב תביעה אונליין

מוקד שירות תביעות

שעות פעילות המוקד הטלפוני ותיבות מייל למידע ומסמכים
בימים א'-ה' בשעות 08:00 - 16:00

לפתיחת תביעה אונליין

מייל לפניות ולקבלת מידע: claims@aig.co.il
להעברת מסמכים בעת הצורך: claims.doc@aig.co.il

לשליחת מסמכים וקבלת מידע באמצעות ווטסאפ (לאחר פתיחת תביעה) - 052-8880337

לשליחת מסמכים בלבד באמצעות SMS (לאחר פתיחת תביעה) - 052-6289797

תיקון במוסך לא הסדר – החלופות השונות

אנו מציעים לך לתקן את רכבך במוסך הסדר, על כל ההטבות הנלוות לכך.
לעיון בחלופות העומדות לרשותך בעת תיקון במוסך לא הסדר, יש להיכנס לקישור

מחויבים לשירות

כללים לבירור ויישוב תביעות
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה - בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.

כללים לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור - בתוקף מ-3.7.2022
מערכת לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור, בתוקף מ-1.6.2011 עד 2.7.2022
מועדים לברור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור

    אין תוצאות חיפוש

    אם אתם מרגישים כי יש לכם בעיה שלא באה על פתרונה בפנייה קודמת לחברתנו, באפשרותכם לפנות ליחידה לפניות הציבור באמצעות פנייה במייל Public_Inquiries@aig.com בטל' 9272566 – 03

    הורדת מסמכים