שירות תביעות ביטוח

מידע וכלים להגשת תביעות ביטוח ולמעקב אחרי תביעות פתוחות

שאלות ותשובות

ההכנה לתביעה שונה בין סוגי ביטוח ועפ"י מאפייני האירוע הביטוחי. לדוגמא, בתחום הרכב יש תהליכי תביעהשונים במקרי פריצה, גניבה, תאונה וכד'.
באופן כללי לכל תביעת ביטוח יש להכין מידע ומסמכים שונים. הכנו עבורך מדריך לכל תהליך תביעה, עם השלבים, המידע והמסמכים שיש להכין.

    ודאי.
    claims@aig.co.il

      לרשותך תיבת מייל מיוחדת להעברת מסמכים:
      claims.doc@aig.co.il

        מוקד שירות התביעות לשירותך בשעות העבודה.
        בכל רגע באפשרותך לבדוק מצב תביעה אונליין

        כללים לבירור ויישוב תביעות
        הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה - בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.

        כללים לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור - בתוקף מ-3.7.2022
        מערכת לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור, בתוקף מ-1.6.2011 עד 2.7.2022
        מועדים לברור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור

        מידע סטטיסטי לגבי יישוב תביעות ואופן טיפול בבקשות למשיכה והעברת כספים
        20232022 | 2021  |  2020  |  2019  |  2018   

        מחוייבים לשירות אישי, מקצועי ומהיר

        AIG מקום ראשון בתשלום תביעות ביטוח

        עפ"י מדד משרד האוצר לשירות בתחום הביטוח

        • מדד משרד האוצר בודק מדי שנה, החל מ-2013, שורה של פרמטרים בתחום השירות בענף הביטוח
        • בין השאר בודק המדד את הטיפול בתביעות ביטוח: איכות ומהירות הטיפול בתביעות
        • AIG מובילה בתשלום תביעות שנה 11 ברציפות
        • מספר 1 בטיפול בתביעות רכב, דירה, נסיעות לחו"ל, תאונות אישיות ומדיקל
        • למידע נוסף אודות מדד משרד האוצר לאיכות השירות בתחום הביטוח

        טבלת מועדים ליישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור

        סעיף בחוזרהפעולההמועד או התקופה בAIGהמועד או התקופה הקבועים בחוזר המפקח על הביטוח
        8(א)(7)דרישה מידע ומסמכים נוספים14 ימי עסקים14 ימי עסקים
        8(ב)מסירת הודעה בדבר מהלך בירור התביעה ותוצאותיו30 ימים30 ימים
        8(ו)(3)מסירת הודעת המשך בירור תביעהכל 90 ימיםכל 90 ימים
        8(ט)(6)מסירת הודעת שינוי לגבי הקטנת תשלומים עיתיים או הפסקתם30-60 ימים30-60 ימים
        8(יב)(2)העברת העתק מפסק דין או הסכם14 ימי עסקים14 ימי עסקים
        8(יג)(1)מסירת מידע בדבר קיומה של פוליסה14 ימי עסקים14 ימי עסקים
        8(יג)(2)הודעה למבוטח על דרישת תגמולי ביטוח של צד שלישי7 ימי עסקים7 ימי עסקים
        8(יד)מענה בכתב לפניית ציבור

        מענה בכתב לפניית ציבור של אזרח ותיק

        30 ימים

        21 ימים

        30 ימים

        21 ימים

        8(טו)(1)מסירת העתקים מפוליסה או תקנון14 ימי עסקים14 ימי עסקים
        8(טו)(3)מסירת העתקים מכל מסמך שעליו חתם התובע21 ימי עסקים21 ימי עסקים

         

        האמור בטבלה דלעיל כפוף למערכת הכללים.

        האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה מידע מקצועי המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי בנושא רכישת הביטוח. החברה לא תישא באחריות כלשהי לכל תוצאה ישירה או עקיפה בגין הסתמכות על המידע.
        הנוסח המחייב את איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ ("החברה") הוא הנוסח המופיע בפוליסה ו/או בכתבי הכיסוי ו/או בכתבי השירות ו/או בהרחבות והנספחים המצורפים לפוליסה. חלק מהכיסויים ו/או כתבי השירות כרוכים בעלויות נוספות ו/או בתשלום השתתפות עצמית.

        הורדת מסמכים