AIG
- יש לפנות למשטרת ישראל על מנת להגיש תלונה.
- יש להכין:
- מספר ת"ז של בעל הפוליסה/מספר הפוליסה
- מספר הרישוי של הרכב
- תיאור האירוע – כולל תאריך ושעה משוערים
- שמות, כתובות ומספרי טלפון של עדים לאירוע, במידה וישנם
- לפנות למוקד שירות תביעות של AIG.
נציג התביעות יפתח דיווח, ויסביר את המשך התהליך.
- העברת הרכב למוסך.
במידה וקיים בפוליסה כיסוי גרירה והרכב אינו במצב המאפשר את הבאתו למוסך בנסיעה, נציג התביעות יזמין גרר שיפנה את הרכב ממקום האירוע אל המוסך.
- שמאי מרשימת שמאי החוץ יישלח למוסך על מנת לבצע הערכת נזק לרכב ובדיקת מיגונים – רשימת שמאי החוץ
- לצורך הטיפול בתביעה יש להעביר את המסמכים הבאים:
- אישור משטרה ממוחשב
- צילום רישיון רכב
- טופס הודעה על תאונה או מקרה ביטוח
- בגמר התיקון
- במידה והרכב תוקן במוסך הסדר- יש לשלם את ההשתתפות העצמית למוסך.
- במידה והרכב תוקן במוסך שאינו בהסדר – יש לשלם את עלות התיקון ולהעביר את החשבוניות למוסך ולהעביר את החשבונית לשמאי . AIG תשלם את הנזק בניכוי ההשתתפות העצמית הגבוהה ודמי כינון תוך 10 ימי עסקים מקבלת כל המסמכים כולל דוח השמאי.