AIG
- לפנות למשטרת ישראל על מנת להגיש תלונה.
- יש להכין:
- מספר פוליסה/ת"ז של בעל הרכב
- מספר הרישוי של הרכב
- טופס הודעה על גניבה
- יש לפנות למוקד התביעות של AIG- נציג תביעות יפתח דיווח, ויסביר את המשך התהליך.
- מיישב התביעות אשר יטפל בתביעה ייצור קשר תוך 24 שעות, וימסור את מספר הטלפון הישיר שלו לבירורים נוספים.
- לאחר מספר ימים יגיע נציג מטעמנו על מנת לברר את פרטי האירוע ולקבל את המסמכים הבאים:
- טופס הודעה על גניבת הרכב חתום ע"י המבוטח.
- אישור משטרה.
- רישיון הרכב המקורי
- ייפוי כוח חתום ע"י בעלי הרכב – מצ"ב להורדה
- טופס משרד הרישוי חתום על ידי בעלי הרכב – מצ"ב להורדה.
- צילום ת.ז. של בעלי הרכב
- מפתחות הרכב, מפתחות רזרביים ושלט האזעקה (2 זוגות מפתחות).
- במידה ואינך מבוטח בחברתנו ב 3 שנים אחרונות – אישור מחברות ביטוח לגבי עבר ביטוחי ב-3 השנים האחרונות, ע"ש בעל הפוליסה הרשום בפוליסה.
- צילום המחאה של בעלי הפוליסה או אישור מהבנק על "בעלות על חשבון" (לצורך העברה בנקאית).
- טופס ויתור סודיות.
את המסמכים הללו – למעט רישיון רכב מקורי ומפתחות הרכב – ניתן לשלוח גם למייל התביעות.
ייתכן ויידרשו מסמכים נוספים לצורך ברור חבותנו.
- במידה ויש עיקול / שיעבוד על הרכב ו/או על הפוליסה – יש להסיר את העיקול / שיעבוד.
- לאחר קבלת כל המסמכים הנדרשים, תיבדק התביעה על ידי מיישב התביעה.
תגמולי הביטוח ישולמו תוך 20 ימים מקבלת כל המידע והמסמכים הדרושים ובכפוף לקיום כיסוי ביטוחי ואישור הנזק.
חשוב לדעת
- הפיצוי משולם בהתאם לשווי הרכב ביום הגניבה, על פי מחירון לוי יצחק ומצב הרכב, ובכפוף לתנאי הפוליסה.
- רכב חלופי – אם קיים בפוליסה כיסוי לרכב חלופי במקרה גניבה, ניתן לקבל רכב חלופי בהתאם לתנאי הפוליסה למשך 28 יום. לחילופין, ניתן לקבל פיצוי כספי בסך 1,500 ש"ח אשר יתווסף לתגמולי הביטוח.
- במידה והרכב הגנוב נמצא, יש להודיע על כך מיד לנציג התביעות. אם הרכב נמצא כשהוא ניזוק, AIG תכסה את נזקי התיקון בכפוף לתנאי הפוליסה – להסבר מלא יש לפנות אל נציג התביעות.