מה להכין וכיצד לפעול לקראת הגשת תביעות ביטוח דירה בחברת הביטוח AIG
לפני הגשת תביעה ולפני פנייה למוקד שירות תביעות, יש לעיין בהנחיות המתאימות למקרה התביעה שלכם.
לאחר שקראתם והכנתם את כל הדרוש להגשה ולפתיחת תיק תביעה, פנו למוקד התביעות.
מוקד התביעות: 03-9272400
האמור לעיל הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה מידע מקצועי המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי בנושא רכישת הביטוח. החברה לא תישא באחריות כלשהי לכל תוצאה ישירה או עקיפה בגין הסתמכות על המידע.
הנוסח המחייב את איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ ("החברה") הוא הנוסח המופיע בפוליסה ו/או בכתבי הכיסוי ו/או בכתבי השירות ו/או בהרחבות והנספחים המצורפים לפוליסה. חלק מהכיסויים ו/או כתבי השירות כרוכים בעלויות נוספות ו/או בתשלום השתתפות עצמית.
שעות פעילות המוקד הטלפוני ותיבות מייל למידע ומסמכים
בימים א'-ה' בשעות 08:00 - 16:00
מייל לפניות ולקבלת מידע: claims@aig.co.il
להעברת מסמכים בעת הצורך: claims.doc@aig.co.il
לשליחת מסמכים וקבלת מידע באמצעות ווטסאפ (לאחר פתיחת תביעה) - 052-8880337
לשליחת מסמכים בלבד באמצעות SMS (לאחר פתיחת תביעה) - 052-6289797
טפסים, מסמכים ופוליסות
קבצים להורדה
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת אובדן תכשיטים
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת אופניים
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת שריפה
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת התנגשות כלי רכב
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת נזק התפוצצות
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת נזקי סערה
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת פריצה וגניבה
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת צנרת
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת שבר כלים סניטריים
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת שבר תאונתי
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת שטפון והצפה
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת אובדן גניבת ארנק
- פירוט מידע ומסמכים לתביעת אובדן גניבת מפתח
כללים לבירור ויישוב תביעות
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה - בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.
כללים לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור - בתוקף מ-3.7.2022
מערכת לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור, בתוקף מ-1.6.2011 עד 2.7.2022
מועדים לברור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור