תביעת ביטוח לכיסוי נזקי צנרת לנכס

הנחיות להגשת תביעה לכיסוי סיכוני מים (נזקי צנרת)

ראשית יש לבדוק אם קיים כיסוי לסיכוני מים (נזקי צנרת)
במוקד השירות בטלפון 03-9272300

  1. דיווח וטיפול מהיר בנזק בהתאם לסוג הכיסוי הביטוחי:
    • כיסוי באמצעות שרברב שבהסדר
    • כיסוי מורחב / "כל שרברב" – שרברב פרטי
  2. עד לקבלת אישור לתיקון, יש לבצע כל פעולה סבירה שיכולה להקטין נזקים, כגון שאיבת מים, סגירת ברז המים המרכזי (שיבר) ועוד.
  3. אם מונה שמאי, יש להעביר אליו בעת הביקור אסמכתאות התומכות בתביעה.
  4. במידת הצורך ובהתאם לנסיבות האירוע ייתכן שישלח מומחה נוסף לצורך מתן חוות דעתו.
  5. מספר ימים לאחר מועד הדיווח על הנזק, אם בחרת להשתמש בשירותיו של שרברב בהסדר, יישלח סמס עם פרטי ההתקשרות.
  6. לאחר קבלת מלוא המידע והמסמכים הדרושים, כולל חוות דעת שמאי במידה ומונה, תיבדק התביעה על ידי מיישב התביעה.
    תגמולי הביטוח ישולמו תוך 30 ימים מקבלת כל התיעוד הנדרש ובכפוף לקיום כיסוי ביטוחי ואישור הנזק.

חשוב לדעת:  

  • אין לזרוק רכוש שניזוק עד להצגתו בפני נציג החברה.

 

הסבר על האפשרויות לטיפול בנזקים (סעיף 1)

א. אם הכיסוי באמצעות שרברב שבהסדר

  1. ניתן לפתוח תביעה במוקד נזקי צנרת באמצעות הקישור: https://natav.net/natav_online//6
  2. לחלופין ניתן להתקשר למוקד נזקי צנרת בטלפון 03-9272354.
  3. בלחיצה על הקישור להלן, הינך מועבר לאתר של חברת נתב. הגלישה באתר זה אינה באחריות AIG , וההכללה של קישור זה אינה מרמזת על תמיכה באתר של חברה זו.
    יש לבחור שרברב מתוך רשימת נותני השירות באזור המגורים.

חשוב לדעת:

  • ביצוע תיקון באופן פרטי ימנע זכאות להחזר כספי.
  • שרותי האינסטלציה ניתנים ללא תשלום (למעט השתתפות עצמית).
  • השרות ניתן 24 שעות ביממה, למעט ביום הכיפורים.
  • בשעות הלילה, בשבתות ובחגים – יינתן שירות חירום בלבד.
  • לצורך קבלת שירות שרברב בהסדר, יש למסור בעת פתיחת התביעה, פרטי כרטיס אשראי לערבון.

ב. במידה וקיים כיסוי מורחב /  "כל שרברב"  – שרברב פרטי

  1. יש לפנות למוקד שירות תביעות של AIG.
  2. נציג התביעות יפתח דיווח, ויסביר את המשך התהליך.

המידע מוצג באופן כללי בלבד, והנוסח המחייב את איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ ("AIG" או "החברה") הוא הנוסח המופיע בפוליסה ו/או בכתבי הכיסוי ו/או בכתבי השירות ו/או בהרחבות והנספחים המצורפים לפוליסה.
חלק מהכיסויים ו/או כתבי השירות כרוכים בעלויות נוספות ו/או בתשלום השתתפות עצמית.
שירותים מסוימים מוגבלים לשעות הפעילות המפורטות בפוליסה ו/ או בכתבי השירות.

כל המבצעים הם בכפוף לתנאי החברה 

הורדת מסמכים