השירות עושה את ההבדל, על אחת כמה וכמה בעידן הדיגיטלי בו ניתן לספק שירות אישי ישיר 24/7 במגוון ערוצים.
כחברה מובילה, AIG שוקדת באופן מתמיד על שיפור השירות ללקוח ולצרכני הביטוח בישראל. AIG מרחיבה את מגוון ערוצי השירות הזמינים, תוך יישום של טכנולוגיות מידע ותקשורת חדשניות ופיתוח שיטות עבודה ושירות מתקדמות, בדגש על נוחות לצרכן וללקוח ומהירות הביצוע.
המאמץ משתלם; יותר ויותר ישראלים בוחרים בפתרונות הביטוח של AIG, יותר ויותר לקוחות עוברים לשירות עצמי ו-AIG זוכה שנה אחר שנה במדד איכות השירות לתחום הביטוח של משרד האוצר – המדד הכי אובייקטיבי בישראל.
הכירו את ערוצי השירות של AIG:
המוקדים הטלפוניים – עדיין לב מערך השירות לרכישת ביטוח בהתאמה אישית, הגשת תביעות ביטוח, בירורים וקבלת שירותים מקצועיים שונים.
המוקדים הטלפונים מאפשרים לכל אחד ואחת לקבל שירות אישי ישיר מבעלי מקצוע מנוסים שיודעים איך לספק לכל לקוח בדיוק את מה שדרוש לו – כיסוי, מחיר, שירות.
דואר אלקטרוני – כבר היום ניתן לפתוח תביעת ביטוח באמצעות הדואר האלקטרוני ולהעביר מסמכי תביעה שונים באמצעות תיבת דוא"ל מיוחדת.
כלים מקוונים – AIG מעמידה לרשותכם כלים מקוונים (אונליין) לבירור מצב תביעה, איתור בעלי מקצוע, הגשת בקשה להצעת מחיר ועוד.
כמו כן, AIG מחברת אתכם לכלים מקוונים שונים כגון מחשבוני משרד האוצר, מערכות לאיתור כספים ופוליסות ועוד.
אזור אישי לשירות עצמי – העולם עובר לשירות עצמי באמצעות האינטרנט ולקוחות AIG נמצאים בחזית המהפכה, עם אזור שירות אישי מאובטח המאפשר לקבל תמונה עדכנית של סל הביטוח האישי, המשפחתי והעסקי ולבצע מגוון פעולות מכל מקום בכל זמן – במחשב או בטלפון. הכנסו לאזור האישי שלכם
מידע אונליין באתר האינטרנט – מה הכיסויים בפוליסה? מה כתוב בפוליסה עצמה? איך תובעים את הפוליסה? מה חשוב לדעת לפני שרוכשים ביטוח? אחרי שרוכשים ביטוח?
אתר האינטרנט של AIG בנוי כמאגר מידע במטרה לסייע לכם לקבל החלטות שנכונות לכם, לקבל שירות מהיר, לחסוך זמן וכסף ולתכנן את סל הביטוח האישי, המשפחתי והעסקי.
מדיה חברתית – ערוצי המדיה החברתית, פייסבוק וכל השאר, מספקים המון כיף. אבל זה לא הכל; בערוצי המדיה החברתית אתם יכולים לעקוב, להתעדכן, לשאול, להעיר ולשוחח.
בכל פעם שאתם צריכים שירות, בחרו את הערוץ הנוח לכם. אנחנו לשירותכם.
מאיפה להתחיל? דף הבית, שירות לקוחות ותביעות…