אמנת השירות של AIG

כחברה ששמה את הלקוח במרכז, אנחנו מבינים שכל אחד מלקוחותינו הוא אדם שונה, עם אורח חיים, העדפות וצרכים שונים. בהתאם לכך, אנחנו מתאימים לכל אחד את המוצר הביטוחי הרלוונטי ביותר לפי צרכיו– החל מהמחיר ועד רמת הכיסוי תוך שמירה על שירות מקצועי ואדיב. במסגרת זו, אנו מחויבים ליצירת חווית שירות חיובית ומותאמת אישית בכל מגע שלך עם חברתנו, על בסיס הערכים שהצבנו לעצמנו: מיקוד בלקוח, הון אנושי, מצוינות, יושרה והוגנות, יזמות.

החזון שלנו: חברת ביטוח אחרת

המשימה שלנו-  היא להיות חברת הביטוח המועדפת על משקי הבית בישראל

מיקוד בלקוח

זיהוי והבנת צרכי הלקוח והתאמת המענה והפתרונות המקנים עבורו ערך, לרבות מתן מענה מותאם ללקוחותינו שהינם אזרחים ותיקים

אנשים

אנו מבינים שכל לקוח הוא אדם שונה, עם אורח חיים, העדפות וצרכים שונים ולכן מתאימים את מוצרינו ואת מתן השירות המקצועי
שלנו בצורה מותאמת אישית לכל לקוח ולכל צורך ובהתאם, התאמנו את השירות ללקוחותינו שהינם אזרחים ותיקים

מצוינות

אנו שואפים לתת ללקוחותינו שירות מצוין, תוך שיפור מתמיד בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים של AIG . אנו מתחייבים לאיכות השירות ללא פשרות. חברתנו מקפידה לנהל מערך של מעקב, בקרה ומדידה במטרה לשפר את האיכות והמקצועיות שלה.

יושרה והוגנות

אנו מקפידים ששירות הלקוחות יעשה תוך שמירה על הגינות, שקיפות ואמינות וכי המידע אודות המוצרים והשירותים יהיו בשפה פשוטה וברורה. אנו מתחייבים להגן על פרטיות המידע של לקוחותינו.

יזמות

חדשנות ותעוזה מהחלום עד למימוש למציאות. אנו מפתחים חדשות לבקרים מגוון ערוצי תקשורת יעילים, זמינים, פשוטים ונוחים בינינו לבין לקוחותינו, מתוך הבנה שערוצי תקשורת  מתקדמים מייצרים חווית שירות חיובית.

מתוך הבנה של צרכי לקוחותינו, אנו פועלים בסטנדרט שירות ברמה הגבוה ביותר. מתייחסים בכבוד ובהגינות ללקוחותינו, מכבדים את פרטיותם ואת סודיות וחיסיון המידע של הלקוחות. אנו מחויבים לזמינות גבוהה ומקצועיות בלתי מתפשרת ומתחייבים ל:

  • זמן המתנה לנציג מוסמך ומקצועי במוקדי השירות- עד 5 דקות
  • זמן מענה למיילים- עד 2 ימי עסקים
  • שירותי חירום הפועלים 24 שעות ביממה, לרבות שבתות וחגים
  • קבלת מידע טלפוני על סטטוס תביעה באופן מיידי במסגרת שעות פעילות מוקד תביעות ובאיזור האישי
  • שירותים עצמיים באיזור האישי באתר האינטרנט 24 שעות ביממה. השירותים כוללים הורדה והעלאה של מסמכים ותעודות, שינוי פרטים,
    חידוש פוליסה, פתיחת תביעה בענפי רכב, נסיעות לחו"ל ותאונות אישיות, סטאטוס תביעה, תשלום חוב ושינוי פרטי גביה.
  • יישוב תביעה בחברתנו מתבצע בהתאם "לחוזר בירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור", טבלת המועדים מפורטת להלן:

 

פירוט של בקשות לקוח לשירות ולוח זמנים לביצוע
בקשת הלקוח זמן טיפול
דרישת מידע ומסמכים נוספים 14 ימי עסקים
מסירת הודעה בדבר הליך בירור התביעה ותוצאותיו (מנים הימים הינו מהיום שבו היו בידי החברה כל המסמכים שנמסרו על ידי התובע) 30 ימים
מסירת הודעת המשך בירור תביעה כל 90 יום
מסירת הודעת שינוי לגבי הקטנת תשלומים עיתיים או הפסקתם 60-30 יום
העברת העתק מפסק דין או הסכם 14 ימי עסקים
מסירת מידע בדבר קיומה של פוליסה 14 ימי עסקים
הודעה למבוטח על דרישת תגמולי ביטוח צד שלישי 7 ימי עסקים
מענה בכתב לפניות הציבור 30 ימי עסקים
מענה בכתב לפניית ציבור של אזרח ותיק 21 ימי עסקים
מסירת העתקים מפוליסה או תקנון 14 ימי עסקים
מסירת העתקים מכל מסמך שעליו חתם התובע 21 ימי עסקים

 

ניתן לפנות אלינו בכל עת באמצעים הבאים:

הורדת מסמכים