מכונית - משלמים פחות על ביטוח מקיף לרכב

אנשים משלמים פחות על ביטוח מקיף לרכב, מי הם?

ארבע אפשרויות להצטרף לאלה אשר משלמים פחות על ביטוח מקיף לרכב. הכל תחשיב של סיכונים

רוצים לשלם פחות על ביטוח הרכב? תקטינו סיכון, זה כל הסוד. זהו טבעו של עולם הביטוח בו רמת הסיכון משפיעה על המחיר. לכן נהגים ותיקים ומנוסים משלמים פחות מנהגים חדשים, נהגים מבוגרים משלמים פחות מנהגים צעירים, ומי שאין לו היסטוריית תביעות משלם פחות ממי שיש לו. הכל תחשיב של סיכונים.

את זה אתם ודאי כבר יודעים, אבל הנה כמה דברים על מחיר ביטוח לרכב שאולי לא ידעתם ועשויים להשתלם לכם:

1. בעלי משפחות משלמים פחות על ביטוח מקיף לרכב

הסטטיסטיקה מוכיחה כי נהגים שהם בעלי משפחות, ויותר מזה הורים לילדים, הם נהגים יותר זהירים. התוצאה: הם משלמים פחות על ביטוח מקיף לרכב. תחשיב של סיכונים.

בנוסף לנטייה הטבעית של הורים לנהיגה זהירה יותר, המגובה בנתונים סטטיסטיים עולמיים, לבעלי משפחות מודעות גבוהה במיוחד למפרט הבטיחות של כלי רכב. נקודות עגינה לכיסאות בטיחות לילדים, כריות אוויר, מערכות בטיחות אקטיביות – כל אלה מהווים שיקולים מרכזיים בבחירת רכב משפחתי.

למעשה, ועל כך יעידו הורים רבים, עם הקמת משפחה כל התפיסה של רכב ונהיגה משתנה. מחירי הביטוח "אוהבים" את הגישה ומפרגנים בהתאם.

2. משלמים פחות על ביטוח מקיף לרכב השני

אם יש לכם רכב נוסף בבית אתם יכולים לחסוך משמעותית במחיר הביטוח המקיף שלו.

אתם בטח חושבים שזו הטבה כמותית, אבל הסיבה האמיתית היא אחרת. ולראייה, ההטבה במחיר הביטוח לרכב השני במשפחה ניתנת גם כאשר הרכב הראשון הינו רכב חברה.

הסיבה להקלה במחיר הביטוח של הרכב השני היא, שוב, תחשיב של סיכונים. הרכב השני בבית, בדרך כלל, נמצא פחות בשימוש ומיועד בעיקר לנסיעות קצרות. כלומר, הוא מהווה סיכון נמוך יותר שמביא להפחתה בעלות הביטוח.

קיומן של שתי מכונית מעיד, במרבית המקרים, על קיומו של תא משפחתי. כלומר, מבוטחים עם מאפייני נהיגה טובים יותר, של בעלי משפחות.

נכון, רכב שני עשוי גם להעיד על נהג צעיר במשפחה, מה שכמובן מעלה את מחיר הביטוח. אבל, לידיעתכם, גם משפחות בהן יש נהג שגילו פחות מ-24 יכולות לחסוך בעלויות הביטוח לרכב, כולל לנהג הצעיר:
כמה עולה ביטוח צעיר לרכב וכמה אפשר לחסוך?

3. מחיר הביטוח לרכב עם מערכות בטיחות מתקדמות נמוך יותר

רכב בטוח מהווה סיכון נמוך יותר לחברת הביטוח. למעשה, ההשפעה של מערכות בטיחות מתקדמות על מחירי ביטוח החובה כבר מעוגנת בחוק. כריות אויר, בקרת יציבות, התראה על סטייה מנתיב, מניעת נעילת גלגלים בבלימה ומערכות בטיחות נוספות יכולות עפ"י החוק לשמש את חברות הביטוח בתמחור פתרונות ביטוח.

הרצף ההגיוני נשמר; משפחות נוטות לרכוש רכבים בטוחים יותר. השיקול הבטיחותי בבחירת רכב משפחתי ניצב גבוה ברשימת הדרישות, זה ידוע לכל יבואן.

מן הסתם יש כמובן עדיפות לרכבים חדישים בהם מערכות הבטיחות המתקדמות הן כבר סטנדרט.

4. נהגים חדשים וצעירים משלמים יותר, אבל יכולים לשלם פחות

נהג חדש ונהג צעיר שיוכיח כי הוא נוהג בזהירות לאורך זמן ומשפר באופן מתמיד את התנהגות הנהיגה שלו, יוכל לחסוך עשרות אחוזים במחיר ביטוח הרכב. איך עושים את זה? באמצעות תוכנית AIG Safe Drive.

תוכנית סייף-דרייב היא מהלך מהפכני למדי שצובר יותר ויותר תאוצה ברחבי העולם. המבוטח מתקין ברכבו (ללקוחות AIG התקנה ללא עלות) רכיב טכנולוגי המאפשר לנטר את התנהגות הנהיגה והרכב בזמן אמת.

הנהג יכול לצפות בנתונים באמצעות אפליקציה, לנתח את הנהיגה שלו ולשפר אותה לאורך זמן. השיפור משתלם פעמיים: גם נהיגה בטוחה יותר וגם חיסכון משמעותי מאוד במחיר הביטוח.

***

לתשומת לב: מחירי ביטוחי חובה ומקיף לרכב מושפעים ממספר גורמים, כאשר תחשיב הסיכונים אליו התייחסנו כאן הינו אחד מהם.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים