איך מבחן הנהיגה של אפי משפיע על תעריפי ביטוח רכב?
כבר השתעשעתם במבחן הנהיגה של אפי מהפרסומות של AIG. לכו על זה ואולי אפילו תחסכו עד 40% על תעריפי ביטוח רכב. כי ב-AIG נהגים טובים משלמים פחות
בית הספר לנהיגה של אפי מרחיב את פעילותו. כעת מפרסם אפי, המורה לנהיגה מהפרסומות של AIG, מבחן עצמי תחת הכותרת באבי, בחן/י את עצמך: האם את/ה נהג/ת טוב/ה?
תוך מספר שאלות עם תשובות לבחירה ניתן לקבל תשובה על רמת הנהגות שלך. כדרכו של אפי המבחן בנוי באופן קליל ומשעשע. אפשר לקחת אותו כחוויה הומוריסטית ואפשר כחוויה מלמדת ואפשר פעם כך ופעם כך. בכל מקרה, בסוף המסלול תחכה לכם הצעה – לתרגם את הידע ואת יכולות הנהיגה לחיסכון כספי.
זהו היעד האמיתי של מסע הפרסום המוצלח, שכובש את לב ההמונים. הפרסומות של AIG עם אפי האקסצנטרי, בכיכובו של מריאנו אידלמן, צועדות כעת בראש מצעד הפרסומות האהובות והזכורות, והן מקדמות את תוכנית הביטוח AIG Safe Drive שמציעה תעריפי ביטוח רכב מופחתים לנהגים טובים. אפשר לחסוך עד 40% על תעריפי ביטוח רכב.
הרעיון מבוסס על טכנולוגיית 'הקופסה הירוקה' שמותקנת ברכב ומנטרת את ביצועי הנהיגה של הנהג – פניות, האצה, בלימה וכד'. הנהג יכול לקבל דו"ח מפורט על ביצועי הנהיגה שלו, בטווחי זמן שונים, באמצעות חשבון אינטרנט אישי. התנהגות נהיגה טובה מורידה את תעריפי ביטוח רכב.
תוכנית הביטוח AIG Safe Drive משלבת ידע בתחום תרבות נהיגה שמספקת עמותת 'אור ירוק', טכנולוגיה מתקדמת שמספקת חברת 'איתורן' ופתרון ביטוח חדשני שמיישמת AIG.
די ברור למה כדאי לצרכן להצטרף לתוכנית שגורמת לו להיות נהג טוב יותר ולחסוך הרבה כסף. אבל איך זה משתלם לחברת הביטוח? גם כאן התשובה פשוטה: חברות ביטוח אוהבות לקוחות בסיכון נמוך. ככל שיש יותר נהגים טובים יש פחות סכנה לתאונות ופחות סיכון עסקי, מצב שמאפשר הוזלת תעריפי ביטוח רכב. תנאי התוכנית האטרקטיביים מושכים את הלקוחות וחברת הביטוח מרוויחה מכל הכיוונים יחד עם הצרכן. Win-Win.
לא פחות חשוב, כולנו מרוויחים כבישים בטוחים יותר.