- חוסכים זמן בקליק לבירור מצב תביעה אונליין
AIG
אנחנו לשירותכם בכל נושא ובכל ערוץ שמתאים לכם
כללים לבירור ויישוב תביעות
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה – בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.
כללים לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור
לפתיחת תביעת רכב בצורה נוחה ומהירה היכנסו לאזור האישי שלנו
לפני שפונים למוקד התביעות, כדאי לדעת מה להכין ולהכיר את התהליך
שעות פעילות המוקד הטלפוני ותיבות מייל למידע ומסמכים
בימים א'-ה' בשעות 08:00 - 16:00
מייל לפניות ולקבלת מידע: claims@aig.co.il
להעברת מסמכים בעת הצורך: claims.doc@aig.co.il
לשליחת מסמכים וקבלת מידע באמצעות ווטסאפ (לאחר פתיחת תביעה) - 052-8880337
לשליחת מסמכים בלבד באמצעות SMS (לאחר פתיחת תביעה) - 052-6289797
כללים לבירור ויישוב תביעות
הקובץ והטבלה מציגים את הדרך בה אנו פועלים במקרים של הגשת תביעה - בכפוף לחוק, דרישות המפקח על הביטוח במשרד האוצר, תנאי הפוליסה וערכי השירות שלנו.
כללים לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור - בתוקף מ-3.7.2022
מערכת לבירור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור, בתוקף מ-1.6.2011 עד 2.7.2022
מועדים לברור ויישוב תביעות וטיפול בפניות הציבור
אין תוצאות חיפוש |
אם אתם מרגישים כי יש לכם בעיה שלא באה על פתרונה בפנייה קודמת לחברתנו, באפשרותכם לפנות ליחידה לפניות הציבור באמצעות פנייה במייל Public_Inquiries@aig.com בטל' 9272566 – 03